Kosten

Uw omzet bepaalt sterk welke kosten wij bij Leasejewerkgever in rekening zullen brengen. Is uw omzet relatief laag of ontbreekt het enige tijd, dan verlagen wij ook onze maandelijkse kosten in deze periode met 50%.

Onze samenwerking moet aantrekkelijk zijn en blijven. Voor beide partijen.

Maandelijkse vaste kosten : vanaf 297,00 euro excl. BTW

Wat doen wij voor dit bedrag? :

  • Het concept Leasejewerkgever
  • Een bezoek- en correspondentieadres
  • Een bedrijfsadviseur voor de begeleiding
  • Boekhouding in Exact Online
  • Deponeren jaarrekening voor Kamer van Koophandel
  • Periodiek aanleveren van balans en winst en verliesrekening
  • Periodieke bespreking van de boekhouding
  • Contact onderhouden met Belastingdienst/UWV en overige instanties
  • Loonadministratie voor 1 medewerker
  • Dossiervorming
  • Administratieve coaching
  • Administratie algemeen
  • Verwerking poststukken
  • Scannen documenten in PDF

Verplichting.

U bent verplicht om de boekhouding/loonadministratie door ons gelieerde administratiekantoor te laten verzorgen, zodat we ten allen tijde, bij eventuele vragen van de Belastingdienst en het UWV, volledig inzicht kunnen geven.

Eenmalige investering : vanaf 497,00 euro excl. BTW

Wat doen we voor dit bedrag? :

  • Oprichting Leasejewerkgever BV inclusief de notariskosten
  • Hulp bij inschrijving Kamer van Koophandel
  • Hulp bij openen bankrekening
  • Twee persoonlijke adviesgesprekken
  • Opstellen van uw arbeidsovereenkomst met de BV

Exclusief aandelenkapitaal (100 euro) en inschrijfkosten Kamer van Koophandel (50 euro).

Wilt u nog meer zekerheden!

Voor aanvullende documenten, zoals aanvullende schriftelijke verklaringen, aktes en overige afspraken bij de notaris en de accountant berekenen wij op offertebasis meerkosten.

De bovengenoemde (bruto) tarieven zijn excl. BTW.

Voor starters die gebruik willen maken van Leasejewerkgever is een betalingsregeling bespreekbaar.